Inlägg: 1404153
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yaqop: AIKs intervju-snubbe är också deras mediaansvarige snubbe. Typ allt i allo då det gäller mediabiten.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yaqop:
Problemet med MoDos intervjuer är att det låter ungefär såhär:
www.youtube.com/watch?v=l03p16Wg_5w&feature=youtu.be&t=2m30s
Problemet med MoDos intervjuer är att det låter ungefär såhär:
www.youtube.com/watch?v=l03p16Wg_5w&feature=youtu.be&t=2m30s
Verkar vara AIK:s egen intervju-snubbe som följt med upp till Övik.
Avslappnat, spontant och riktigt roliga intervjuer helt enkelt