Det var värst vad alla tjatar om Joakim Eriksson. Finns det ens några antydningar om att han skulle vara aktuell, eller går det bra att börja debattera någon annan random spelare i några sidor?
Inlägg: 1405349
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det blir strejk i NHL. Sedinarna vänder hem! ;) Nae skämt å sido, vad kan detta va?