Inlägg: 1405402
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Märklig start, vet inte om jag direkt tycker att Svensson kan lastas för nåt av målen. Kanske 3-1, men det ser lite skymt ut.
Apropå ingenting ser AIK jävligt mediokra ut utan Fasth i kassen.