Inlägg: 1405413
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Diplomatiskt svar av Roger Melin på frågan varför man byter målvakt efter 1 Perra!
Fint PP mål av AIK, dom har spelat upp sig.