Berka: Ett tips. Slå av ljudet och titta på hockeyn.
Inlägg: 1405435
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Enligt Arto har mange johansson ett patenterat rörelsemönster!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Själv har jag kollat på en riktigt bra hockeymatch mellan Rögle och Malmö. Skulle inte Simon Olsson i Rögle kunna vara något för MODO? Gillar verkligen hans spelstil.