Inlägg: 1405585
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Frågan är hur man tänker när man ställer nyström utanför laget som jag ser de till förmån för hs!?
Tuffuffe ser nog nått jag inte ser
Tuffuffe ser nog nått jag inte ser
Ritchies markeringsmissar i egen zon var väldigt frekventa och uppmärksammades även vid flera tillfällen av diverse "experter".
Men strunt samma. Jag tycker att Schremp arbetar relativt hårt i egen zon, till skillnad från till exempel Samuelsson som fiskar alldeles för mycket.