Inlägg: 1405598
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag håller med dig här. Det är fullständigt obegripligt hur Nyström kan lämnas hemma samtidigt som den hittills klart sämste forwarden fortsätter få speltid. Det här luktar riktigt riktigt illa!!!
Inte passa? En spelare med härlig skridskoåkning som ger järnet i varenda byte, som dessutom klarar av att vara konstruktiv när han väl får chansen? Det är svårt att finna en spelare som passar bättre in i den bild som Näslund har om hur ishockey skall spelas.