Inlägg: 1405600
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Jag tycker att både Nyström och Samuelsson borde spela, dom är framtiden.
Jag tycker att både Nyström och Samuelsson borde spela, dom är framtiden.
+ 2
Jag vet inte vad som ligger bakom denna petning men jag tror alla utom sawchuk och uffe verkar tycka att Nyström i dagsläget är överlägsen Samuelsson junior