Inlägg: 1405834
Svarskommentarer
Sv: Växjö - MODO Hockey 2011-09-27
Sawchuk: Fy fan vilket jävla jordisk i egen zon!!!!
Vinn nån satans tekningar nån gång
Vinn nån satans tekningar nån gång
Nä, då har du förstått helt fel.
citerar mig själv "YF är också beredd att gå in och hjälpa till om back eller center hamnar på rygg."
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar