Rytter: Räkan är största problemet i Modo tycker jag, han skulle ju vara en stjärna
Inlägg: 1406769
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio:
Jo visst han har inte visat det än. Men samtidigt är han en av de i truppen som har störst potential. Så jag ger nog han lite mer än 5 matcher innan jag sågar honom.
Jo visst han har inte visat det än. Men samtidigt är han en av de i truppen som har störst potential. Så jag ger nog han lite mer än 5 matcher innan jag sågar honom.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio:
Jo visst han har inte visat det än. Men samtidigt är han en av de i truppen som har störst potential. Så jag ger nog han lite mer än 5 matcher innan jag sågar honom.
Jo visst han har inte visat det än. Men samtidigt är han en av de i truppen som har störst potential. Så jag ger nog han lite mer än 5 matcher innan jag sågar honom.