+ 1
Inlägg: 1406788
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: då tappar vi vår rightskytt i första och får två såna i andrakedjan istället, vet inte hur stor betydelse det kan tänkas ha.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Plötsligt känns det så otroligt mycket mer spännande, frågan är väl hur lång tid det kommer ta innan Samuelsson inser samma sak...
Bad_Brett: Jag har inga problem med att byta plats på Axelsson och Danielsson, t ex.
Skröder-Susse-Dick
Hannula-Schremp-Danielsson
Madsen-Andersson-Nyström
Hedman-Kfop-Westin
Som du säger, vi har inget direkt att förlora.