Inlägg: 1407706
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
supertrött: Det är väl nu i veckan som de flesta lagen i NHL sluttampar in sina spelare. Man ser folk som blir releasade hela tiden nu. Säsongen inleds dessutom snart så det kommer bli folk lediga. Frågan är bara om de är ES-lediga eller KHL-lediga.
Tycker att vi ska ha Susse som förstacenter, Andersson som andra.
Grundtänket man hsr haft ska ju ge spelarna utvecklingmöjligheter i Modo och jag tycker Andersson har dessa.
Redigerad kommentar