Inlägg: 1407733
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: "Vi har spelare som tellkvist,schremp,meyer,hannula,sundström,tollefsen,axelsson mm och ändå har vi bara tagit 6 av18p, fan på papperet bör vi ligga topp 5."
Detta är en klassiker. Finns inga som kan övervärdera sitt lag som modoiter. Den enda som kan stå ivägen för SM-guldet är domaren.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kedjor efter prestation:
1a: Hedman - Sundström - Danielsson
2a: Nyström - Andersson - Hannula
3e: Madsen - K-Fop - Westin
4e: Skröder - Schremp - Samuelsson
Extra forward: Dick Axelsson
Backpar:
1a: Tollefsen - Meyer
2a: Lehtivuori - Westin
3a: Ahnelöv - Pöck
Extra back: Hersley
Målvakt: Tellqvist (Forsberg)
Powerplay1: Hedman, Sundström, Andersson, Nyström, Meyer.
Powerplay2: Hannula, Madsen, K-Fop, Danielsson, Lehtivuori.
BP1: Sundström, Hannula, Tollefsen, Westin.
BP2: Andersson, K-Fop, Meyer, Lehtivuori
1a: Hedman - Sundström - Danielsson
2a: Nyström - Andersson - Hannula
3e: Madsen - K-Fop - Westin
4e: Skröder - Schremp - Samuelsson
Extra forward: Dick Axelsson
Backpar:
1a: Tollefsen - Meyer
2a: Lehtivuori - Westin
3a: Ahnelöv - Pöck
Extra back: Hersley
Målvakt: Tellqvist (Forsberg)
Powerplay1: Hedman, Sundström, Andersson, Nyström, Meyer.
Powerplay2: Hannula, Madsen, K-Fop, Danielsson, Lehtivuori.
BP1: Sundström, Hannula, Tollefsen, Westin.
BP2: Andersson, K-Fop, Meyer, Lehtivuori
Skojar du?