spud: Jag gissar på att det är "Jampa" som ansvarar för körningen på TIKs resor. Han har då gjordet förr om åren. Jag återkommer i ärendet.
Inlägg: 1407848
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team: Stackars sundsvall, tittar lite på mötet nu mot mif, är de 500 pers där?
Intresset verkar ytterst svalt tyvärr!
Intresset verkar ytterst svalt tyvärr!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team: Det här är ett generellt upprop. Vi måste alla bidra - oavsett lagtillhörighet - och inhandla ett GPS system till Timrå IKs bussbolag. Inte fasen ska era stackars spelare behöva sitta 128 timmar i buss från Växjö när ni ska hem till Timrå.
+ 8