Tänk om disciplinnämnden skulle kunna göra något liknande vid avstängningar, outstanding.
Inlägg: 1407934
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson: noterar att dom har finslipat lite, förut sa Shanny "I am suspending". Nu heter det "The department of Player Safety is suspending".
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson:
Ja visst är det grymt professionellt med dom där avstängningsvideorna som Shanahan gör. Lysande förklaringar. och väldigt genomtänkt. Inte lätt att gnälla efter att man hört förklaringarna.
5+ för Shanahan ännu så länge.
Ja visst är det grymt professionellt med dom där avstängningsvideorna som Shanahan gör. Lysande förklaringar. och väldigt genomtänkt. Inte lätt att gnälla efter att man hört förklaringarna.
5+ för Shanahan ännu så länge.
+ 1