Icing-Ove: Schremp är ju helt oduglig på allt utom straffar men han kan säkert fixa en 4-5 poäng åt Modo under serien i alla fall.
Inlägg: 1408719
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Har du och Schremp ett förflutet? Så fort du är här inne och kommenterar har det med honom att göra. Något måste ha hänt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Överdrifternas mästare. "Oduglig på allt"?
Skärp dig grabben.
Skärp dig grabben.