1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507627 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1408742

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: att lira Schremp med Axelsson är väldigt defensivt farligt. Jag skulle spela honom med Susse och Skröder om jag fick bestämma.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Jag har sagt hela tiden att Schremp och Axelsson inte ska spela ihop. Axelsson ska ha mycket puck oh då måste han ha en center som kan ge den till honom. Sundström är mitt förslag och det har så varit hela tiden. Schremp ska ha en avslutare med sig och Nicky D borde passa perfekt om de får spela ihop sig... Dvs, de skulle lyssnat på mig och Mr Brett på en gång;)

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB