Martin S: Möjligen i innebandy =)
Inlägg: 1409586
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-10-04
Frölunda - Färjestad = övertid. Kanske strafförlust för Färjestad igen?
Nej, det blev det inte. Färjestad gjorde 2-3.
Nej, det blev det inte. Färjestad gjorde 2-3.
Redigerad kommentar