+ 5
Inlägg: 1409820
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Varför varvar du ditt blaj med att skriva bra och tänkvärda saker. Det gör ju att man inte kategoriskt vill ignorera dig
:-)
Varför varvar du ditt blaj med att skriva bra och tänkvärda saker. Det gör ju att man inte kategoriskt vill ignorera dig
:-)
+ 9
Brynäs fick ett mål godkänt i måndags som utan att ha sett alla vinklar på målen, liknar det vi fick bortdömt igår. Eftersom hockeyn med hjälp av ny teknik och 4domarsystemet bestämt sig för en mmrättvisa är det läge att få likadan behandling på liknande situationer.
Sen finns det inget att tjäna på att inte redovisa alla bilder offentligt. Att hemlighålla nåt signalerar bara på att man har nåt att gömma.