Det här med Avery till ES...med $4millar i årslön får man ju svårt att tro Avery kommer göra nånting annat än att spela klart sitt kontrakt i AHL.
Inlägg: 1410080
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dirigo: Det beror ju helt på hur man löser lönefrågan. Om Rangers inte vill ha honom i sitt AHL-lag så kan de ju låna ut honom till Europa och fortfarande stå för lönen (tillsammans med Dallas).