+ 2
Inlägg: 1410197
Svarskommentarer
Sv: Modohockey.se
Bad_Brett: Du målade verkligen upp en bild i mitt huvud där. Trevligt.
Vad har Minnestota med detta att göra? Har aldrig nämnt dem i detta sammanhang.
Sedan att färgerna är så skruvade på sajten att man blir solbränd skiter tydligen vissa i.
Det är amatörmässigt. Punkt.
Vad har Minnestota med detta att göra? Har aldrig nämnt dem i detta sammanhang.
Sedan att färgerna är så skruvade på sajten att man blir solbränd skiter tydligen vissa i.
Det är amatörmässigt. Punkt.
+ 1
Jag vet att du har en förkärlek för Minnesota-färger, dvs att det ser ut som att någon urinerat på tröjan och sedan låtit det mögla i tvättkorgen, men MoDo har aldrig haft urinrött, urinvitt eller uringrönt i sina färger.
Glaslooken är densamma på alla sidor med Hockeyligans layout, så jag vet inte vad det är för trender du svamlar om. Personligen struntar jag i om hemsidan ser ut att vara från 1995, så länge den är snygg och lättnavigerad. Huruvida menyernas placering ligger rätt i tiden är knappast någonting användare i regel tänker på, även om kunskaper om synergonomi och kognitiv inlärning givetvis skall tillämpas.