Berka: Rätt jävla trist match.
Inlägg: 1410476
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 111006
spud:
Man kanske är konstig men jag njuter av tråkiga ställningkrig där ett lags taktik framträder som om det vore en schackmatch.
Jag har inget behov av jättemånga chanser.
Man kanske är konstig men jag njuter av tråkiga ställningkrig där ett lags taktik framträder som om det vore en schackmatch.
Jag har inget behov av jättemånga chanser.
Sv: MoDo - Skellefteå 111006
spud: Jag vill ha trist hockey där MoDo är med i matcherna och visar upp ett stabilt grundspel. När det sitter så är det dags att börja lira publikfriande. Tuta och kör idag och Skellefteå vinner överlägset.