Inlägg: 1412716
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
yngwie: Fantastiskt övertygande PP.
Vi har fått utdelning i 100% av de PP som vi gjort mål i.
Vi har fått utdelning i 100% av de PP som vi gjort mål i.
+ 1
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
yngwie: Då har han varit trött i alla matcher...
Pp mål haha. Ett värdelöst pp
Pp mål haha. Ett värdelöst pp
Alltså, är han verkligen så sekig på grillorna eller är han trött jämt?