Inlägg: 1412738
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Andra hemmamatchen i rad som de väljer att låta kommentatorn på webbradion supporta bortalaget! Är det en medveten satsning eller?
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
NuMo:
Susse är ju överlägsen på alla plan. Han lyckas fan i mig få med sig pucken varje gång, vilken spelare han är.
Susse är ju överlägsen på alla plan. Han lyckas fan i mig få med sig pucken varje gång, vilken spelare han är.
+ 1
Tellan ett par viktiga räddningar.
I övrigt är jag imponerad av Susse, som är helt dominerande när han är inne.