Nikki Nine: Domarna brukar vara dåliga, men det här sätter ju saker och ting i ett perspektiv.
Inlägg: 1412796
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Wayne Gresky: Tycker inte ens att det handlar om att Modo får domarna emot sig. Nivån är helt oförståelig.