Olle: Du kanske hatar danskar. Allt tyder på det.
Inlägg: 1412865
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
NuMo: Ser inte Madsen lite för bra ut för att vara dansk?
+ 1