Sawchuk: Borde man inte bedöma intentionen?
Inlägg: 1412905
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
NuMo: Tyvärr är det ju inte en slump. Vi har ett för dåligt försvarsspel och vi har för många spelare som inte håller måttet i egen zon. Det är även orsaken till att vi är så dåliga i andraperioder.