NuMo: Sen när bryr vi oss om sanningen då? ;-)
Inlägg: 1412945
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
bj21: Ser ju nu att både meyer och räkattäk har 2+1 var.
Kfop,Hedman och Westin gör alla 3 en grym match, kul hoppas de fortsätter
Kfop,Hedman och Westin gör alla 3 en grym match, kul hoppas de fortsätter
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
bj21: Nä. du har rätt. Vi skulle ha haft alla tre poängen.
+ 1