Inlägg: 1413002
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Olle: Att stänga av två spelare i samma lag i samma match för situationer som inte ens blivit utvisning, skulle vara en så total sågning av domarna att jag tvivlar på att det kommer att ske.
Redigerad kommentar
+ 1
Edit: Men Madsens situation är ju packad och klar, det kommer att bli avstängning. Jag är mer intresserad av den typiska "danielssontjuvsmällen" som Boork kallar det för på twitter.
Redigerad kommentar