Sawchuk: Har du spelat hockey i hela ditt liv på div 2-nivå men aldrig sett en kåpa gå i två bitar? Är det damhockeyn du pratar om nu eller? Min "övertygelse" bygger på personliga erfarenheter, precis som din. Jag säger inte att du har helt fel, däremot säger jag att det inte måste vara så att spelaren har en hjärnskakning innan han ens träffat isen, inte heller att boxning var en klockren jämförelse.
Inlägg: 1413122
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Olle:
Nä jag har aldrig sett en mjuk kåpa spricka. Har du?
Viss skillnad på dessa två. images.bizrate.com/resize?sq=373&uid=2004545691
Jag vet faktiskt ett par elitspelare som använder Sheerwood axelskydden på bilden nedan eftersom dom är så smidiga.
http://cf.mp-cdn.net/...d7f9c2.jpg
Dagens moderna armbågsskydd. Bilden gör dom inte helt rättvisa, dom är sjukt stora och hårda. http://hotshotshockey...%20Pad.jpg
Nä jag har aldrig sett en mjuk kåpa spricka. Har du?
Viss skillnad på dessa två. images.bizrate.com/resize?sq=373&uid=2004545691
Jag vet faktiskt ett par elitspelare som använder Sheerwood axelskydden på bilden nedan eftersom dom är så smidiga.
http://cf.mp-cdn.net/...d7f9c2.jpg
Dagens moderna armbågsskydd. Bilden gör dom inte helt rättvisa, dom är sjukt stora och hårda. http://hotshotshockey...%20Pad.jpg
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar