McFire: 3 matcher på madsen, tar vi upp hari nu tro?
Inlägg: 1413364
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Berka: Beror väl som WG skrev om Axelsson spelar eller ej.
Med Axelsson:
Axelsson - Sundström - Danielsson
Skröder - Schremp - Nyström
Hannula - Andersson - Samuelsson
Hedman - K-fop - Westin
Utan:
Hari - Sundström - Danielsson
Skröder - Schremp - Nyström
Hannula - Andersson - Samuelsson
Hedman - K-fop - Westin
Med Axelsson:
Axelsson - Sundström - Danielsson
Skröder - Schremp - Nyström
Hannula - Andersson - Samuelsson
Hedman - K-fop - Westin
Utan:
Hari - Sundström - Danielsson
Skröder - Schremp - Nyström
Hannula - Andersson - Samuelsson
Hedman - K-fop - Westin
Redigerad kommentar
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Berka: Bra fråga, men är Dicken tillbaka till på lördag så har vi ju fullt lag iaf.
Räknar med Henrik Samuelsson i första linan, en del BP och samtliga PP. Är inte Dicken tillbaka så kör vi Samuelsson i både 1a och 3e linan. Han slutar på 0+0, 8 min utv och är -6 i plus minus statistiken.
Räknar med Henrik Samuelsson i första linan, en del BP och samtliga PP. Är inte Dicken tillbaka så kör vi Samuelsson i både 1a och 3e linan. Han slutar på 0+0, 8 min utv och är -6 i plus minus statistiken.