Inlägg: 1413410
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2011-10-12
Nu kom nästa avstägning. HH i FBK armbågade Hallin i huvudet till en kringla igen.
Bra chans för TIK att kvittera, 5 min PP.
Bra chans för TIK att kvittera, 5 min PP.
Han jobbar inte hårt nog, han ser framförallt inte ut att ha någon som helst kondis eller vilja utan glider omkring i egen zon 5-6 meter från sin spelare.
Hur kan Uffe inte se detta, kjedjan där Samuelsson spelar presterar aldrig bra och tyvärr tycker jag att det är Samuelsson som 3:e länken som drar ner kjedjan!
Jag skulle gärna se en annan 3:e länk där.
Tycker vi kan behålla westn,kfop, Herman efter deras finfina match senast!!