Inlägg: 1415140
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Berka: Tror inte Sebastian Collberg i Frölunda som också är en supertalang (rankas högre än samuelsson i draften) har bevisat mer än samuelsson. Snittar inte ens en poäng per match i j20 och noll poäng i ES.
Tror att om han bara hade spelat i j20 och gjort poäng så hade vi nog inte ifrågasatt någonting.. Dessutom så tar man sig inte in i världens bästa U18 landslag som underårig utan talang.
Tror att om han bara hade spelat i j20 och gjort poäng så hade vi nog inte ifrågasatt någonting.. Dessutom så tar man sig inte in i världens bästa U18 landslag som underårig utan talang.
Redigerad kommentar
Sv: RE-building the future 2011/2012
Berka:
Om man var uttagen i USA:s U18-VM-lag så måste man väl vara en rätt så stor talang?
Om man var uttagen i USA:s U18-VM-lag så måste man väl vara en rätt så stor talang?
Redigerad kommentar
Han är duktig de är de inget snack om, men nån supertalang ser jag inte än, faktum är ju att det finns en handfull spelare i tex j20 som visat större talang!
Innan han kom till Modo så viste folk knappt om han, nu är han en supertalang i svensk media?!
Jag tycker killen är fruktansvärt uppskriven, men jag hoppas verkligen att han kan lyckas och bli den stora stjärna som experterna framhåller