Inlägg: 1417027
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
J F K: Gnäll ? Folk betalar för att gå och se sitt lag spela hockey. Då förväntar man att laget ska göra det med. Tyvärr så blir laget sämre och sämre för varje år. Så du tycker MoDo spelar bra och är nöjd när laget ligger på 10e plats i tabellen?. Folk går ej på matcherna om inte laget bjuder till och satsar att nå en bra placering, spelar laget bra då kommer publiken med. Det går hand i hand.
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
J F K: Vi spelar inte direkt bra, men vi är ofta med i matcherna och vi behöver bara tajta till misstagena bakåt så kommer de rulla på lite poäng!
Bäst att inte säga mer, för jag blir alltid lika irriterad över sådant där ospecifikt jättegnäll.