J F K: Varför slår vi pucken i rundeln när vi har PP?
Inlägg: 1417074
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
Berka: Lite tryck från Sundström-kedjan iaf. Nåt positivt... ;-)