DariusK: Vi är dock chanslösa.
Inlägg: 1417095
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
Lumber Jack: Tyvärr känns det så, vi har noll udd i anfallsspelet.