NuMo: Och Danielsson fick en tvåa för tripping .
Inlägg: 1421212
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
supertrött: Daniel Larsson ser ut som en jävla finnpajsare.
Nu får man hoppas att Uffe inte är lika usel att prata i pausen, som laget spelat hittills. Annars är risken att ingen förstå vad han mummlar om.
Nu får man hoppas att Uffe inte är lika usel att prata i pausen, som laget spelat hittills. Annars är risken att ingen förstå vad han mummlar om.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
supertrött: DEt var välförtjänt. Men TIKs PP var då inte särskillt vasst.
Modo har dock inte scoutat särskillt väl, man släpper Vampola i 2 frilägen.
Modo har dock inte scoutat särskillt väl, man släpper Vampola i 2 frilägen.
+ 1