Lumber Jack: Tagit ledigt? Jag undrar själv. Hur kan Modo spela sämst när det gäller som mest? Och hur kan man vara så ostabil i sitt spel? År och efter år... och jag köper inte snacket att det är många nya spelare som ska spela ihop sig etc.
Inlägg: 1421237
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Tur man jobbar. Då kan man skylla på det för att inte orka följa matchen längre än så här.