spud: Men nu har man "bara" en uddamålsledning och då vet vi ju alla hur det brukar gå. Hoppas verkligen att Modo är taggade när de kommer in igen och gör 1-2 snabba så att man verkligen kan börja hoppas.
Inlägg: 1421382
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Gbg: Jo visst, men det känns rätt bra. Man ska även tänka på att TIK tappat Hagos och Önnerud, förvisso inte spelare som tillhör ligans bästa. Men I Tik får de hyffsat med tid som nu andra ska ta, och det laget kryllar inte av spelare som kan axla en större mantel.