+ 4
Inlägg: 1421508
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
bisterfinnen: Äh, knappt korpnivå. Jag lätt haft fem assist i en sån här match utan att bli överdrivet svettig. Timjås försvarsspel, över hela planen, kan vara det sämsta sen Assyriska piskade Glenn med tvåsiffrigt för nått år sen.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
bisterfinnen: Tänkte ett par gånger denna match "förstår varför Gretzky gillade att spela med Susse".
Makalös blick för spelet.
Makalös blick för spelet.
+ 1
Vilken djävla smekpassning av Susse på sista. Världsklass!