bisterfinnen: Man får hoppas att det inte gick alltför illa.
Inlägg: 1421590
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Wayne Gresky: Trasigt/a revben och förmodad hjärnskakning för Hagos hörde jag. Jonte klarade sig, men såg skakis ut efter tacklingen. Han var en skugga i jämförelse med den Hedström som ägde isen mot Frölunda senast.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Wayne Gresky: Det är ju ingen slump att det bara är Hagos som får hjärnskakning..
+ 4