Salle: Borde det inte vara en ren juniorkedja som har det smeknamnet?:D
Inlägg: 1421681
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Skitspel, men lik förbannat en underbar seger. Tack och godnatt kära Modoiter.