+ 1
Inlägg: 1422305
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk: Hur f-n kan man tappa så j-a mycket på 18 minuters paus???
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk: Nackade höns i egen zon. Dags att byta ut Forsberg kanske.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk:
HAHAHAHA
JAG TROR FAN JAG BLIR GALEN!
6 minuter tog det....
Nog tycker jag man ska ta ett nedlägg med öppet synfält.
HAHAHAHA
JAG TROR FAN JAG BLIR GALEN!
6 minuter tog det....
Nog tycker jag man ska ta ett nedlägg med öppet synfält.
Redigerad kommentar
Bra markering av K-Fop, skicka till KB65