Inlägg: 1422322
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk:
K-Fops miss på 2-2 målet är episk. Sämsta centerspelet jag någonsin sett.
K-Fops miss på 2-2 målet är episk. Sämsta centerspelet jag någonsin sett.
Forsberg verkar lite svag på nedlägg...