NuMo: Jag tror banne mig att hela laget var och kollade halvljuset i paus.
Inlägg: 1422325
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
supertrött:
Den sämsta Modoperioden någonsin.
Lika bra att lämna walk over.
Den sämsta Modoperioden någonsin.
Lika bra att lämna walk over.