Inlägg: 1422357
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk: Nu blev ju löven degraderade av ekonomiska orsaker, men visst han har ju aldrig lyckats heller.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk:
Det är mycket möjligt. Jag vet inte vad man ska göra, det känns som att det är otänktbart att byta tränare. Men kanske man kunde ta in Hasse eller någon i båset som en extra tillgång. Jag vet inte. Men någonting måste göras på ledarsidan.
Det är mycket möjligt. Jag vet inte vad man ska göra, det känns som att det är otänktbart att byta tränare. Men kanske man kunde ta in Hasse eller någon i båset som en extra tillgång. Jag vet inte. Men någonting måste göras på ledarsidan.
Känns som vi kan ställa Ullared Håkan i båset och ändå höja kompetensen.
Är det inte Peter Andersson som har hand om backarna? Han har i sådana fall lyckats lika bra som han gjorde med backarna i Löven ( Dom spelar i div 1 norra nu...)