Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1422367
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
lu93rowa: Oavsett vad så har jag för mig att Goa Gubbar bara ska heja fram sitt lag, inte klanka på motståndarna?
Sen håller jag med om Tollefsen, han tar alldeles för stora risker (med MODO-ögon) och spelar fult (med motståndarögon) efter avblåsningarna. Det får han sluta med.
Sen håller jag med om Tollefsen, han tar alldeles för stora risker (med MODO-ögon) och spelar fult (med motståndarögon) efter avblåsningarna. Det får han sluta med.
och hur mkt får ni göra innan ni blir utvisad? tollefsens cross-checking över handlederna var riktigt ful... aja