spAps: obegåvad? hahahha nominerad till guldpucken, jaja... men såklart, man måste väl vara nhl proffs för att vara begåvad :)
Inlägg: 1422391
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
lu93rowa: Typ, och det kan man ju inte direkt beskylla honom för att vara.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
lu93rowa:
Riktigt obegåvad spelare är han. Han är framför allt en riktigt feg spelare.
Riktigt obegåvad spelare är han. Han är framför allt en riktigt feg spelare.
Redigerad kommentar