spAps: Offensiva tacklingar gillas inte tydligen.
Inlägg: 1422418
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK: För att inte riskera ytterligare bortplockade inlägg så säger jag; givetvis inte - det är toppen, håkkihåkki.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK:
Idiotiskt av Danielsson. Han visar samma dåliga moral som övriga laget. Det är därför det blir såhär i match efter match efter match.
Idiotiskt av Danielsson. Han visar samma dåliga moral som övriga laget. Det är därför det blir såhär i match efter match efter match.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK: haha du är en sån här som bara se att ni gör bra saker va?
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK: Solklara armbågstacklingar har aldrig gillats.
Att Joel sedan agerar som den lilla flicka han är är beklagligt för hockeyn som sport.
Att Joel sedan agerar som den lilla flicka han är är beklagligt för hockeyn som sport.
+ 3