DariusK: nej, men tycker att han är lite orättvis :/
Inlägg: 1422519
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
lu93rowa: Idrott är inte rättvist, vi förlorar tex ikväll... ;-)